РЕВЕРСИВНИЙ ПУСК АСИНХРОННОГО ДВИГУНА. КЕРУВАННЯ З ДВОХ МІСЦЬ. З ДВОМА КІНЦЕВИМИ ВИМИКАЧАМИ. З КАТУШКАМИ МАГНІТНИХ ПУСКАЧІВ НА НАПРУГУ 380 ВОЛЬТ. З ТЕПЛОВИМ РЕЛЕМ. З ПІДКЛЮЧЕННЯМ СИГНАЛЬНИХ ЛАМП
А,В,С - лінійні проводи
N - нейтральний провід
Д – електродвигун
QF – автоматичний вимикач силовий
N - нейтральний провід
Д – електродвигун
QF – автоматичний вимикач силовий
QF – автоматичний вимикач оперативний
SB3; SB6 – кнопка зупинки електроприводу;
SB1$ SB4 – кнопка пуску двигуна в прямому напрямку;
SB2$ SB5 – кнопка пуску двигуна в зворотному напрямку;
SQ1, SQ2 – кінцеві вимикачі обмеження руху
КМ1 – магнітний пускач прямого пуску двигуна;
КМ2 - магнітний пускач зворотного пуску двигуна.
SB3; SB6 – кнопка зупинки електроприводу;
SB1$ SB4 – кнопка пуску двигуна в прямому напрямку;
SB2$ SB5 – кнопка пуску двигуна в зворотному напрямку;
SQ1, SQ2 – кінцеві вимикачі обмеження руху
КМ1 – магнітний пускач прямого пуску двигуна;
КМ2 - магнітний пускач зворотного пуску двигуна.
HL1- сигнальна лампа подачі струму на оперативний ланцюг (жовта)
HL2- сигнальна лампа KM1 (зелена)
HL3- сигнальна лампа KM2 (зелена)
HL4; HL5; HL6;- (імітація електричного гальма (червона)
Немає коментарів:
Дописати коментар